tisdag 20 januari 2009

Mitt första inläg här på bloggen!!!!


Överste Blatchford Snell har sagt följande:

Äventyr är resultatet av dålig planering.

Nu får vi se om det blir likadant med den här bloggen. Det har tagit lång tid innan jag kommit på hur det fungerar o enu kan jag ej allt men man lär så länge man lever.


Har köpt en födelsedagspresent till mig själv, jo jag vet lite dumt är det allt att köpa till sig själv men denna gången kunde jag ej motstå frestelsen för det är så att jag är väldigt svag för gjutjärnsurnor. Så nu går man o väntar på att den skal komma med posten.

2 kommentarer:

  1. Tack snälla för kommentaren inne hos mig! Det blir nog att måla panelen vit och väggarna ljusgråa..men inte riktigt säker än.

    Välkommen till bloggvärlden förresten! =)
    Jag blev snabbt beroende!

    Ursnygg urna, en sån skulle jag vilja ha =)

    Kram på dig!

    Anna

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Välkommen till bloggvärlden! Den är kul! Och du börjar fint! Med en vacker urna! Och vilka vackra blå fåglar du har på din bild! Påminner om nötskrikor.
    Ha det bra!
    Hulda

    SvaraRadera